2012. július 14., szombat

Készen állunk

Hamarosan indulunk az esküvőre, de addig is elmesélem, hogy hogyan telt eddig a napom.
Amikor felébredtem, anya már a fodrásznál volt. Neki 7-re kellett mennie, először az ő frizuráját készítették el. Nah nem kell semmi komolyra gondolni, az övé sokkal egyszerűbb lett, mint az enyém. Engem olyan 1/2 9 felé vitt apa és amíg Beus anya szempilláját rakta rendbe, addig Erika megcsinálta a hajamat. Először megmosta, majd besütötte, végül hullám- ill rózsás csatokkal feltűzte. Anya nem látta a műveletet, csak a végeredményt, de attól is majd leesett az álla:) Miután elkészült a hajam ill, anya szempillája, Erika újra beszárította anya haját, aztán anya újra Beushoz ment immár feltetetni a sminket. Amíg Beus anyát sminkelte, addig, hogy ne unatkozzak, Erika engem is kifestett, de csak nagyon szolidan. Csak egy kis szájfény került rám ill. a szempillám lett még kifestve. Így is az egész délelőttöt a szalonban töltöttük.
A szalonból aztán gyorsan hazamentünk és mivel a cipőkérdés addigra sem oldódott meg, még gyorsan elmentünk a deichmannba cipőt venni nekem. Amúgy lett volna két szép cipőcske, amit felvehettem volna, de egyiket sem voltam hajlandó, szorít mindkettő (sztem). A deichmannban végre találtunk egy olyan cipőt, ami anyának és nekem is tetszett; egy fehér szandit kis kövecskékkel. Alkalomra is jó, kényelmes is, úgyhogy gyorsan megvettük. Mielőtt hazamentünk még beszaladtunk a elektroworld-be memóriakártyát venni a fényképezőgépbe, aztán rohantunk haza. Nekem nagyon kell vigyáznom a hajamra, ami kisebb-nagyobb sikerrel megy. Mivel borzasztóan meleg van ma is, így én az esküvőre egy szál trikóban és bugyiban megyek, majd a polgármesteri hivatalban fogom felvenni a ruhámat. Azért anya rámadta még egyszer mindkettőt ma is, hogy le tudjon bennük fényképezni a kertben, na meg, hogy dicsekedjen a szomszédok előtt, hogy milyen gyönyörű lánya van. Nem kicsit elfogult ma... :)

No most jöjjön pár kép rólam. Nem olyan sűrűn fordul elő egy kis lány életében, hogy koszorúslány lehet. Ha már megadatott nekem a lehetőség, próbálom kihozni magamból a maximumot:)

 Loknik hátulról...
 Az egyes számú ruhában
 Igen, igen, ott az új cipő:)
 Anyával

 A kettes számú ruhában

 Anya is készül
 Nah, hát neki is előkerül egy új cipő:)
 Én így fogok menni
Természetesen holnap jövök a beszámolóval az esküvőről.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner