2012. április 21., szombat

Ovis szünet

Hétfőre sajnos begyulladt a szemem, úgyhogy nem mehettem óvodába. Mivel anya most nem igazán jöhet el szabadságra, így végül nagyiék jöttek értem és vittek el a doktornénihez. A doktornéni csak szemcseppet írt fel, ill még azt mondta, hogy kamillával borogassuk a szememet. Anyára bízta, hogy mikor visz legközelebb oviba. Mivel 18-án szerdán szünet volt az oviban, 19-én pedig szabin volt anya egy vizsgája miatt, így végül úgy döntött, hogy az egész hetet otthon tölthetem és csak hétfőn kell mennem legközelebb, bár a szemem már szépen meggyógyult.

Tegnap délután apa átvitt nagyiékhoz, és csak ma délután jön értem. Nagyi úgy tervezte, hogy elvisz a játszótérre, meglátjuk lesz-e belőle valami... eléggé borús idő van sajnos:(((

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner