2012. április 8., vasárnap

4. szülcsinapcsi

4. szülinapom idén csütörtökre esett. Ez a nap is csak úgy indult, mint a többi. Korán kelés, oviba menés ésatöbbi, ésatöbbi. Azonban ebéd után egy meglepetés várt rám. Két tortát hoztak be az óvónénik, micimackós és malackás marcipánnal és hoztak üditőitalokat is, a gyerekek pedig elénekelték nekem a Boldog születésnapot című dalt és a Süss fel napot :D:D

Anyáék is felköszöntöttek természetesen, de a nagy családi ünnepségre csak április elsején, vasárnap került sor.
Az egész úgy kezdődött, hogy apa átvitt nagyiékhoz, hogy anya és mama mindent elő tudjanak készíteni a meglepetés bulihoz. Később apa is csatlakozott hozzájuk, de kettő után értemjött. Mielőtt hazamentünk volna benéztünk az Intersparbam, ahol is azonnal elköltöttem a déditől szülinapomra kapott összeget. Réka is segített benne, aki nagyiéknál csatlakozott hozzánk.

Már majdnem fél négy volt, mire hazaértünk. Anya kijött elém és bevitt a nappaliba, ahol keriék és Katiék vártak. Máig nem jöttek rá az ősök, hogy mitől szeppentem meg annyira, de legalább negyed óráig tartott míg sikerült végre feloldódnom.  Először az ajándékokat és a tortát sem akartam megnézni, a gyertyát is apa fújta el először helyettem. Később aztán megnyugodtam, meggyújtották újra a belle-s gyertyát, hogy elfújhassam, aztán felbontottuk a tortákat és az ajándékokat is kicsomagoltam. Ismét nagyon szép dolgokat kaptam. Aztán egy időre visszavonultam, mert már korábban eldöntöttem, hogy a szülinapomon egy habosbabos kék ruhát fogok viselni, úgyhogy amíg a többiek lent beszélgettek, addig én Virág segítségével átöltöztem a szobámban:)

A habos babos ruha persze nem volt annyira kényelmes, szúrt mindenhol, ezért egyszercsak fogtam magam megint felmentem a szobámba és akkor már abba az aranyhajas pizsibe jöttem le, amit nagyiéktól kaptam szülinapomra. Közben többször is jeleztem, hogy mostmár elmennék aludni, úgyhogy lassan minden vendég távozott.

Még nincs vége a bulizásnak, hiszen lesz egy partym az ovistársaimmal is jövő héten vasárnap. Összesen 15 meghívót osztottunk szét anyával. Eddig 5-en jelezték, hogy biztosan jönnek, de eljön anya két munkatársa is babysitterkedni. Remélem jó sokan leszünk és felejthetetlen élményben lesz részem:)

Végezetül pár kép:






Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner