2012. április 21., szombat

Szülinap az ovis barátaimmal

Fergeteges, mindent elsöprő szülinapi bulin vagyok túl. Összesen 10 barátom jött el (innen is üzenem az unokatesóimnak, hogy sajnálhatják, hogy végül nem az én bulimat választották)....

Mindenki nagyon jól érezte magát beleértve engem is, sokat kacagtunk, futkároztunk, de voltak közös játékok is. Torta is volt természetesen tüzijátékkal, meg sütemény, szendvicsek. Remek volt minden. Egy rakás ajándékot kaptam a barátaimtól.
Szilvi és Anita is kitettek magukért, sokat dolgoztak ők is, hogy minden rendben legyen és tényleg mindenki jól érezze magát. A somlói készítésből, a terítésből és a gyerekek kiszolgálásából is kivették a részüket. Nagy nagy köszönet érte!

Anita arcfestést is csinált, úgyhogy a buli végén pókemberek és lepkék tömkelege szaladgált az udvaron:)
És végezetül jöjjenek a képek:)

A tortára várva (stílusosan pezsgővel melegítettünk be:))

 Ez volt a hatodik tortám a 4. szülinapomon:
 Ezúttal a tüzijtékot sem felejtették el:)
Emelkedett hangulatban:)
 Asztalbontás után kicsit játszottunk a kertben:
 Aztán összegyűltünk a nappaliban, Noé bárkája játékra
 Két legjobb barátom, Dominik és Bence pókemberként:
 Az arcfestésből én sem maradhattam ki:)
 Miután elmentek a barátaim....
 Buli után a takarítás...
 Lefekvés előtt:D

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner