2012. április 9., hétfő

Húsvét

Már-már unalmasnak mondható húsvéti ünnepen vagyok túl. Sajnos az idő nem volt idén kegyes, kifejezetten hideg volt minálunk, úgyhogy a szünetet a lakásban töltöm. Annyi időre ugrottam csupán ki, amíg meglátogattam nagyiékat, akiknél vasárnap járt a húsvéti nyúl. Egy zacskó édességgel jöttem el tőlük, szóval volt értelme átmenni hozzájuk:)

Nálunk ma reggel járt a nyuszi és különböző helyekre dugdosott el apró meglepetéseket. Több tucat csokifigurát, tojást találtunk Noémival, de nekem külön hozott még egy hercegnős sátort, hálózsákot és egy sárkányrepülőt is. Természetesen a sátort azonnal fel kellett állítani és be is költöztem izibe hálózsákostul:)

Délelőtt Keriapu, Balázs és Virág látogattak meg minket. (A húsvéti ajándékot persze otthon felejtették...)
Később aztán papáék is átjöttek. Papa is és Balázs is meglocsolt, hogy el ne hervadjak.
Papáék nem maradtak sokáig, viszont Balázsék szinte az egész napot nálunk töltötték, négy óra után mentek el. Rengeteget játszottunk, szaladgáltunk, nagyon jól éreztük magunkat. Anya meg is jegyezte, hogy ha egyedül vagyok sokkal elevenebb vagyok. Ma egy szava nem lehetett rám, mert tényleg olyan voltam mint egy kis angyal.

Nekem holnap még szünet lesz az oviban, mama fog vigyázni rám. Remélem, kicsit jobb idő lesz...

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner