2012. március 24., szombat

Nyilt nap

Tegnap nyilt nap volt az oviban, így anya a délelőtt folyamán bent lehetett velem és megnézhette, hogyan viselkedek közösségben.

Bár nagyon vártam már azt a napot, amikor anya is bent lehet velem, mégis mikor arra került sor, hogy bejöjjön a terembe, elküldtem. Szomorúan kiballagott, de kb egy óra múlva visszajött. Addigra mi már túl voltunk a reggelin és "szabadfoglalkoztunk":). Juci néni tett ki nekünk egy nagy lavórt amiből lehetett horgászni, de lehetett kézműveskedni is, meg egyéb kreatív játékokat játszani.
Kb. 10-kor kezdődött a közös foglalkozás, amihez nekem semmi kedvem nem volt, úgyhogy szó szerint minden feladatból kivontam magam. Ennek köszönhetően anya búskomoran ment el. Délután aztán ő jött értem és kikérdezett, hogy miért voltam annyira inaktív és Mariann nénivel is hosszan beszélgetett rólam. Mariann néni szerint nincs nagy baj, de azt is mondta, hogy lehet kérni időpontot fogadóórára és akkor szívesen elmondják Juci nénivel, hogy ők hogyan látják a dolgokat, miben lehetne fejleszteni stb, stb.



Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner