2012. március 5., hétfő

Új rucik

Tegnap anyával és apával vásásorlni voltunk. Most, hogy jön a tavasz, itt az ideje, hogy a meleg csizmát cipőcskére cseréljük és kellett még pár cucc, hogy ma reggel jobb kedvvel tudjak elindulni az oviba. Végül két cipőt kaptam, (egy pónisat és egy hófehérkéset) és választottam még két rózsaszín csőszárú nadrágot, két pólót, meg egy gyönyörű nyári ruhácskát. Anya vett még nekem csattokat meg hajpántot is, hogy teljes legyen az összhang:)
A vásárlás után átmentünk nagyiékhoz ebédelni aztán hazamentünk. Otthon az első dolgom az volt, hogy felpróbáltam az új szerzeményeimet. Természetesen sikerült az összeset összekennem mama születésnapi csokitortájával... Sebaj, így is nagyon örültem a szép új ruhácskáimnak. Alig várom már a tavaszt, hogy nagykabát nélkül hordhassam őket.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner