2012. január 29., vasárnap

Virág 6. szülinapja

Múlt hét vasárnapján tartottuk Virág 6. születésnapi buliját, de előtte még apával átszaladtunk nagyiékhoz, mert Nóra hozott nekem jegyeket az elevenparkban (amit én szimplán csak endogénpajknak hívok:))
Nah szóval nagyiék után hazamentünk anyáért és átmentünk keriékhez mulatni. Ajándékot is vittünk, egy kidekorálható little pet shopos malacka formájában:)
Volt torta, meg szendvicskék, és ott voltak Virág meg Balázs legjobb barátai, szóval minden adott volt egy jó bulihoz :) Virág az új csingilinges jelmezében fogadott, keri pedig miután megtudta, hogy aranyhaj szeretnék lenni farsangon, rögtön kihozta nekem Virág tavalyi jelmezét, amit azonmód felpróbáltam és ha már rajtam volt, le se vettem. Zsófi is beöltözött angyalkának, Balázs pedig kalóznak. Csak Zoltánka maradt ki a sorból, ő nem akart jelmezbe bújni. Így történt, hogy a szülinapi buliból maszkabál lett. Kitaláltunk egy tök jó játékot is, én voltam a hercegnő, akit Csingilingnek kellett megvédenie a félelmetes kalózkapitánytól. Balázsék emeletes ágya volt a tornyom, amit megtámadott Hook kapitány, de Csingilinggel sikeresen megvédtük:) Párnával, gitárral és minden lehetséges eszközzel védtük magunkat és űztük el a kapitányt. Jó móka volt.

Később Balázs furulyázott nekünk, aztán szépen lassan hazaindultunk. Legközelebb jövő vasárnap találkozunk, amikoris Balázs névnapját ünnepeljük.











Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner