2012. január 29., vasárnap

Szilveszter

Keriék szilveszter este jöttek át a gyerekekkel. Nem volt nagy buli, legalábbis az ősök nem itták le magukat a sárgaföldig. Tv-t néztek, beszélgettek, számítógépeztek. Mi viszont kimulattuk magunkat rendesen. Mire keriék megérkeztek, addigra anyával feldíszítettük a nappalit. Persze jutott az én szobámba is girland bőven :) Apa vett mindannyiunknak trombitát, mert hát ugye nincs szilveszter trombita nélkül :) Úgyhogy amikor Balázsék megérkeztek fülsiketítő lármát rendeztünk a trombitákkal. Úgy fújtuk, mintha kötelező lenne :D

Később anyáék próbáltak ágybatessékelni, hogy bírjuk az éjszakázást, de csak Virág volt hajlandó kicsit aludni, engem lekötött a sok tüzijáték, amiket a környékbeli házakból lőttek fel.
Éjfélkor aztán koccintottunk (mi gyerekek szigorúan gyerekpezsgővel) aztán kimentünk a kertbe, mert mama nekünk is vett tüzijátékot.

Kb. kettőig voltunk fent. Én a saját szobámban aludtam Balázzsal és Virággal. Másnap korán keltem és természetesen felkeltettem a többieket is. Sajnos keriéknak hamar haza kellett menniük, mert keriapu ügyeletes volt és már reggel ki kellett mennie egy címre, úgyhogy reggeli után hazamentek.

Végezetül néhány kép:












Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner