2012. január 29., vasárnap

Karácsony 2011

Akkor most jöjjön a beszámoló a 2011-es, egészen pontosan 4. karácsonyomról. Szokásukhoz híven, december 23-án száműztek otthonról a szüleim. Katiéknál kellett aludnom, nem mintha bántam volna. Imádok náluk aludni.
December 24-ét papáéknál töltöttem, nem is volt egész nap semmi baj, aztán amikor már hazafelé készülődtünk és előkerült az ünneplőruhám, jött a balhé. Nem voltam hajlandó ugyanis a gyönyörű bordó bársony ruha alá fehér felső felvenni. Végül nagyi felhívta anyáékat, és kompromisszumra jutottak, így nem kellett a fehér felsőt felvennem, csak a kardigánt, meg a kabátot természetesen. 6 óra előtt értem haza. Amikor beléptem a lakásba az első kérdésem az volt, hogy "Járt már itt a Jézuska?" és már indultam volna a nappaliba, de anyáék az utamat állták és beküldtek a kisszobába levetkőzni. Persze megint jött a hiszti, hogy be akarok menni, és nem akarok levetkőzni, de ezúttal nem volt más választásom. Pont mire elkészültem, megszólalt a csengettyű és végre bemehettem a nappaliba. Sötét volt, csak a karácsonyfa világított a sarokban. Először nem mertem közel menni, anyába kapaszkodtam. Közösen elmondtuk a karácsonyi verset, aztán végre átvehettem az ajándékaimat. Két barbiet, egy little pet shopos fát, egy aranyhajas csomagot, (amiben egy pulcsi, egy DVD és egy csomag bugyi volt), egy fényképezőgépet, és egy fülhallgatós játék CD lejátszót varázsolt a Jézuska nekem a fa alá. Miután nagyiék elmentek megvacsoráztunk, aztán birtokba vettek a játékaimat. A fényképezőgépnek örültem a legjobban, azóta is azzal játszom a legtöbbet.

December 25-én először Katiékat látogattuk meg. Az ő fájuk alá is tett valamit nekem a Jézuska. Így lett két ugyanolyan fülhallgatós játék CD lejátszóm :)), de kaptam egy tök jó hercegnős táskát is, amit szétnyitva rá lehet akasztani a kocsink első ülésének hátára. Katiék után átmentünk nagyiékhoz, akik ebéddel vártak. Ebéd előtt azért körülnéztem az ő fájuk alatt is. Persze ott is volt egy rakás ajándék. Nem is volt nehéz kitalálni, hogy mely csomagokat küldte nekem a Jézuska, mert minden amit én kaptam, hercegnős csomagolópapírba volt csomagolva. Kaptam egy zenélő Belle babát, egy hercegnős törülközőt, Aranyhajas órát, de még egy doboz hercegnős papírzsepit is. Ebéd után megnéztük az aranyhajat DVD-n, aztán haza kellett mennünk, mert keriék jöttek hozzánk látogatóba. Persze ők sem jöttek üres kézzel és biza a mi fánk alatt is voltak még olyan bontatlan csomagok, amit Balázsnak és Virágnak hozott a Jézuska. Az egyik ajándék még beszélt is...., de nem bonthattam fel:( Én egy sétáló Pinkie Pie pónival és 12 little pet-tel lettem gazdagabb. Virág is kapott egy sétáló pónit, és mellé egy távirányítós Baby born quadot. Természetesen nem tudtam felhőtlenül örülni az ajándékaimnak, mert rosszul esett, hogy a többiek is kaptak valamit, úgyhogy jó sokáig egykedvűen néztem ahogy Virág kipróbálja az új játékait. Végül aztán persze megbékéltem a helyzettel. Keriék estig maradtak, aztán hazamentek, de megígérték, hogy szilveszterkor is jönnek és akkor nálunk is alszanak majd.

December 26-a már nem volt annyira mozgalmas. Nem mentünk sehova, úgyhogy végre volt alkalmam normálisan birtokba venni az összes új játékomat.

Néhány kép:















Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner