2012. január 28., szombat

Kari előtt

4. Karácsonyom rendkívül izgalmasan és mozgalmasan telt, de mielőtt rátérek arra, hogy hogyan teltek az ünnepek beszámolok arról, hogy hol jártam Kari előtt.
December 18-án este csak mi csajok (azaz Keri, Virág, Anya és én) a Papp László sportarénában voltunk, hogy megtekinthessük a Disney on ice előadást. Nagyon élveztük és szuper jó volt látni Hamupipőkét, Hófehérkét és a hét törpét, Bellet, Jázmint, Arielt és a többi hercegnőt, herceget és mesehőst élőben. Természetesen nekem a legnagyobb örömet Aranyhaj okozta, aki a fináléban külön integetett nekem. Nagy show volt, legalábbis nekem nagyon tetszett és az arénából kifelé jövet el is döntöttük, hogy jövőre is megyünk, ezt még egyszer látnunk kell:) Természetesen, ahogy ilyenkor szokás emléket is kaptunk Virággal. Készült rólunk egy közös fénykép (hamupipőkével), amit egy disney-s fényképtartóban vettünk át és mindketten kaptunk egy nagy vödör pattogatott kukoricát. Én kaptam még egy Belle babát, Virág pedig egy világítós tündérszárnyat és egy csingilinges poharat. (Ez utóbbi miatt, hatalmas hisztit rendeztem, mert nekem olyat nem vett anya:(()

A közös kép egyébként így néz ki:


Kari előtt anya munkahelyén is jártam. December 7-én a mikulás ünnepség miatt volt szerencsém meglátogatni anyát. Papa vitt be hozzá a munkahelyére. December 22-én pedig lebetegedtem, ezért nem mentem oviba, viszont mivel anyának volt egy kis dolga a munkahelyén, ezért napközben beszaladtam vele.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner