2011. április 28., csütörtök

Ismét állatkertben jártam

Egyre nehezebben tudom egy kezemen összeszámolni, hogy rövidke életem alatt hányszor voltam az állatkertben, mindenesetre még mindig nem tudom megunni ezeket a kirándulásokat. Ma anyával és egyik munkatársával Szilvivel voltunk ott. Reggel fél 9-kor találkoztunk Szilvivel nagyiéknál, onnan indultunk. Kivételesen tömegközlekedési eszközzel mentünk, mert az állatkert környékén rendkívül nehéz parkolóhelyet találni. 1/2 10 körül értünk az állatkertbe, még nem voltak olyan sokan. Először a tavat néztük meg, amit uolsó ottjártunkkor éppen restauráltak. Mondhatom gyönyörű lett. Miután megetettük a kacsákat, megnéztük a kecskéket. Nagyon élveztem a kecskék etetését és a kis gidák simogatását. Szívem szerint egész nap ott maradtam volna, de mennünk kellett mert egy csomó állat várt még ránk. Sajnos a zsiráffal most nem kerültem olyan közeli kapcsolatba mint múltkor, helyette simogathattam selyemmakit, meg lajhárt és megnéztük az állatbemutatót. Nagyon izgalmas volt.Több, mint 4 órát töltöttünk az állatkertben, de így sem sikerült az összes állatot megnéznünk. Megint lemaradtam az oroszlánról és nem láttam pókokat sem....
Viszont így is rendkívül elfáradtam. Hazafelé anyának kellett vinnie, de már az állatkertben is többször felkéredszkedtem, hol Szilvi, hol anya cipelte a fenekemet:).

Most pedig jöjjenek a képek:













Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner