2011. április 10., vasárnap

3 éves jelentés

Tudok egyedül enni (levest is), pohárból inni, öltözni (fel és le), biciklizni (4 kerekű biciklin), fürödni, WC-zni (WC szűkítő nélkül), köszönni és megköszönni, előre-hátra bukfencezni, hisztizni, ha valami nem úgy alakul, ahogy elterveztem.
Fejből tudok sok-sok mondókát és dalocskát.
Nem tudok egyedül fogat mosni, hintázni.

Szeretek szaladgálni, bogarakat keresni, mondókázni, mesét hallgatni, korán kelni, későn feküdni, kirakózni, vásárolni, enni, főzőcskézni, füllenteni, gyerekek közt lenni, ismerkedni, feleselni, középpontban lenni, a kutyusommal játszani, Bajusz úrat kergetni, nyuszit simogatni, virágot locsolni, anya táskájában turkálni, babázni.
Szeretem eldönteni, hogy mit vegyek fel, anya smink cuccait elvenni és magamra kenni, felvenni a telefont, ha csörög, és szeretem mindenkinek megmondani, hogy mit csináljon és mit ne...

Nem szeretek egyedül aludni, hajat mosni, rendet tartani, fésülködni.
Nem szeretem a pókokat, rovarokat és a buta fiúkat.

Szépen festek, rajzolok, ragasztok.

Öröm engem meglepni, mert minden apróságnak nagyon tudok örülni és mindig mindent megköszönök. Öröm mellettem felébredni, mert jó reggelt kívánok és puszit adok. Öröm velem vásárolni, mert nem vagyok követelőző, nem toporzékolok, ha valami megtetszik, de anyáék nem veszik meg.

Kedvenc dalom:
Shakira: Waka waka

Kedvenc figura:
Hello Kitty
Hercegnők

Kedvenc ruhadarab: mindegy, csak a fenti figurák díszítsék:))

Kedvenc étel/ital:
húsleves (répával), spenót, palacsinta, kakaó

Kedvenc mese:
Barney és barátai (JimJam)

Ha megkérdezik hány éves vagyok, 3-at mutatok, de 18-at mondok:D

És végül, de nem utolsósorban:
20 fogam van, 95 cm vagyok és 14,3 kg (hivatalosan)

2 megjegyzés:

Judit írta...

20fog, 90cm, 12,8kg Rini :-)

Névtelen írta...

Még mindig majdnem ugyanakkorák vagyunk:)

 

Design By:
SkinCorner