2011. április 23., szombat

Hazajöttem

Ma hazajöttem. Ilyen sokáig még sose voltam távol... és ma sem jöttem volna haza, ha nem sértődök meg. Az úgy volt, hogy keresztapa elment vásárolni a tescoba és csak Virágot vitte magával, mert a kis autóval ment, én meg jól megsértődtem és kijelentettem, hogy akkor hazamegyek anyához, mert ő biztos elvisz az ijonában (C&A-ba:D). Anya kb 20 percen belül meg is jelent keriéknél és hazahozott. Egyébként nagyon jól éreztem magam keriéknél, egész nap Virággal meg Balázzsal voltam és a szomszéd gyerekekkel. Piknikeztünk is a kertben.
Miután hazaértünk anyával és apával elmentünk vásárolni a Müllerbe, C&A-ba, Tescoba, meg még egy ruha- és egy cipőboltba is. Egy rakás édességet kaptam, meg játékot és ruhát is, de mostanra minden eltűnt... Fura...

Délutáni alvás után segítettem anyának és mamának linzert sütni. Csináltunk kakasosat, nyuszi formájút, virágosat és bárányosat is. Nekem egyébként a nyers linzer tészta jobban bejön, mint a sült, úgyhogy folyamatosan kóstolgattam, amikor azt hittem, hogy anya nem figyel.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner