2011. január 30., vasárnap

Bajkeverő

Végre visszakaptam anyukámat, aki a héten letudta az utolsó vizsgáját. Bizony eléggé elkanászodtam az utóbbi hetekben, pedig igyekeztek minden jóval lekötni, de hát a szülői felügyeletet nem pótolhatja semmi. Erre időközben anya is rájött.
Szerdán anyának volt egy fontos vizsgája, amire kedden este még készülnie kellett. Mivel egyedül nem tudta a számolós feladatokat megoldani, így a netről kellett anyagokat letöltenie, engem pedig megkért, hogy addig játsszak egyedül (ill. Noncsival) a szobámban. Apa közben a hálóban aludt.
Kb egy órája lehettem egyedül (ill. Noncsival), amikor anya feljött megnézni, hogy minden rendben van-e. Amit ezután kaptam azt egyhamar nem fogom elfelejteni, de anya sem, amit látott. Én éppen a wc-ből szaladtam ki teljesen meztelenül, nedves fejjel. Az átjáróban a parketta tocsogott a víztől és itt-ott vizes wc papír galacsinok tarkították. Már ez sem tetszett anyának, de igazán haragos akkor lett, amikor belépett a szobámba és meglátta azt a hihetetlen rumlit, amit egy óra alatt sikerült összehoznom. A konyhám mosogatója tele volt narancslével, de jutott narancsléből a parkettára és a vadi új szőnyegemre is szép számmal. Természetesen a konyhai eszközök ragadtak a narancslétől. A karácsonyra kapott törpéim és a Hófehérkém egy lavor vízben úszkáltak. Természetesen a vízből is jutott a szőnyegre és a parkettára, mint ahogy a samponból is, amivel megmostam Hófehérke haját és a sajátomat. (Csak leöblíteni nem tudtam). A ruháim egy része szétszórva a szobában, körülöttük vizes wc papírgalacsinok:). A törpék evőeszközeit és pár játékedényt a wc  mosdójában találtak meg, ami teljesen eldugult a beledobott papír galacsinoktól.
Még sose láttam ilyen idegesnek anyát és apát, kaptam a fenekemre is. Szó nélkül öltöztem fel, és bújtam be az ágyba.
Amikor anya később megkérdezte, hogy tudom-e miért kaptam ki, azt mondtam, hogy "Mert rossz voltam és megvertem Noémit". (Azt hittem tudja...) :)

1 megjegyzés:

Unknown írta...

ott a hiba:
Apa kozben aludt...
:D

 

Design By:
SkinCorner