2011. január 16., vasárnap

Buli

Ma ünnepeltük Viri 5. szülinapját. Délelőtt indulás előtt betoppantak nagyiék egy doboz mackó mézzel meg a kedvenc piskótás kekszemmel, aztán még elszaladtunk az auchanba ajándékot venni és utána átmentünk keriékhez. Már mindenki csak ránk várt. Átadtuk az ajándékokat (Filly pónikat), aztán megettük a tortát, amit Keri sütött és játszottunk. Annyira belemerültem a játékba, hogy amikor anya kettő után szólt, hogy indulunk, én bejelentettem, hogy maradok. Szóval nélkülem mentek haza, értem pedig holnap jön apa.

Mivel a mai napot nem töltöm otthon, így még nem tudhatom, hogy távollétem alatt anyáék megleptek egy kis tv-vel. (Ill. keriék leptek meg vele, apa felszerelte a falra, anya meg beüzemelte.) Juhéjj!! Mindig erre vágytam!

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner