2011. január 9., vasárnap

Meggyógyultam

Szerencsére hamar átestem ezen a betegségen. Gyakorlatilag már másnap minden rendben volt. Ettől függetlenül anya egész héten itthon maradt velem. Hétvégére ki is készült teljesen és alig várta, hogy újra munkába álljon:)))

Pénteken segítettem anyának eltenni a karácsonyi díszeket és elbúcsúztam a fától. (A csokidíszeket, amiknek nagy részét kari után tettem fel a fára, egy kis tálba raktuk, és míg anya kivonszolta a fát a nappaliból, addig a csokik a háromnegyedét felfaltam..., aztán meg összetörtem egy csúcsdíszt, és magamtól beálltam a sarokba...


Délután aztán visszamentünk a doktornénihez és mivel megint rendesen viselkedtem, így anya megígérte, hogy vesz nekem egy ajándékot.
Már csak Furdi a beszélő csavarhúzó, és Vili a beszélő zseblámpa hiányzik Frizu a beszélő hajszárító, és Szippancs a beszélő porszívó mellé:DDD

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner