2010. november 27., szombat

Új szőnyegem története

Az egész úgy kezdődött, hogy az őseim megállapították, hogy rendkívül hideg a parketta a szobámban és hát az a szőnyeg, amit még születésem előtt anya munkatársaimtól kaptam, csak az új szobám játéksarkába elég. Így aztán anya eldöntötte, hogy amilyen gyorsan csak lehet vesz nekem egy új szőnyeget, hogy játék közbe fel ne fázzak. Csütörtökön megkérdezte, hogy milyen szőnyeget szeretnék, a válasz pedig természetesen Hello Kitty-s volt. Pénteken beizzította Ejika nénit, hogy nézzen nekem a neten Hello Kittys szőnyeget, de Ejika néni nem sok sikerrel járt, ezért úgy döntött, hogy inkább ugyanolyan szőnyeget vesz nekem, amit a munkatársaitól kaptunk. Szerencsére még mindig árulnak olyan szőnyeget a Diegoban, úgyhogy ma, miután apa hazaért, hármasban elmentünk oda. A Diegoban aztán jól meglepődtünk, mert már a lépcsőn kiszúrtuk, hogy bizony van Hello Kittys padlószőnyeg, ami azért szupi, mert lehet belőle méretre is vágatni. (Az előző is olyan egyébként). Rögtön odaszaladtam, és mondtam, hogy én csak ilyet szeretnék. Az eladó bácsi mondta, hogy ez a szőnyeg annyira új, hogy még az árát sem tudja, tegnap érkezett külföldről, mi vagyunk az első vevők:) (Ezért sem találhattuk meg a neten:))
Anya gyorsan levágatta a szobámba szükséges darabot, de sajnos csak hétfőn tudjuk elhozni, mert addigra fogják beszegni a szélét. Addig pedig ezen a linken tekinthető meg:
http://www.amazon.de/gp/product/images/B0044O2LOG/ref=dp_otherviews_z_1?ie=UTF8&s=kitchen&img=1

Már csak egy karnis meg függöny kellene a szobámba. Az utóbbiból is láttunk szépeket, talán a Jézuska majd meglep vele:)))

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner