2010. november 7., vasárnap

Finomság...

Egyre otthonosabban mozgok már a konyhában... Sokkal otthonosabban, mint anya:). Ma pl kókuszgolyót készítettünk együtt és természetesen megint rendesen kivettem a részem a munkából. Én adagoltam pl. a hozzávalókat, és a kókuszreszeléket is én raktam a golyókra.


Legközelebb a rántott husit is én csinálom:)))

Más:
Tegnap anya lógott az iskolából, és délelőtt elvitt a ferihegyi Market Centrálba. Igazság szerint csak egy könyvet akart venni apának mikulásra, de ha már ott voltunk, kicsit körülnéztünk. Végül a könyvet nem sikerült megvennie, helyette én kaptam néhány Tesz-vesz város, egy Süsü és természetesen egy Hello Kittys DVD-t. (Hello Kitty-s DVD-ből legalább hármat raktam a kosárba, de egy kivételével az összeset visszatetette velem anya a polcra. Felháborító!!!
A könyvesbolt után átmentünk a kikbe. Ott rögtön elkezdtem telepakolni anya kosarát, mindenféle számomra rendkívül érdekes és fontos dologgal (pl. mű mikulásvirággal, meg folyékony szappannal), aztán megálltam a babáknál, és sóvárogva figyeltem egy játék babaágyat, meg egy etetőszéket. (Hogy örülne Gergő baba ezeknek!) Az édességes polcnál aztán felfedeztem, hogy lehet kapni szív alakú Hello Kitty-s pillecukorkát. Nem volt kérdés, hogy ilyet kapnom kell!
A Kikből átsétáltunk a Praktikerbe, vettünk egy-két karácsonyi dolgot, aztán hazamentünk, mert pisilnem kellett:)) Alig értünk haza, már telefonált keri, hogy szeretne adni nekem egy télikabátot. Felkerekedtünk hát és átmentünk hozzájuk.
Keriéknél megint nagyon rossz voltam. Ráadásul úgy nekiestem Virágnak (szeretetből), hogy mindketten elestünk és Virág csúnyán beverte a homlokát az ágy sarkába. Mostmár anya is érti, hogy miért érzi keri büntetésnek, ha át kell mennem hozzájuk...

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner