2010. november 7., vasárnap

Se hinta, se bicikli...

Egyenlőre egyiket sem akarom önállóan csinálni. Most, hogy beköszöntött az ősz, anyáék behozták a hintámat (nem mintha olyan sokat hintáznék). Virág mostanában tanult meg hintázni, és tegnap megmutatta, hogy hogyan kell, de nekem sajna még mindig nem megy egyedül. Ma anya és apa is próbáltak tanítgatni, de hamar feladtam és inkább kiszálltam a hintából....


Tegnap anyával átmentünk kerianyuhoz, és mivel Virág már kinőtte, így keri nekem adta a katicás biciklijét. Alig vártam már, hogy kipróbáljam a négykerekűt, de hiába. Egyszerűen nem tudok pedálozni, pedig apa a végén már a lábamat is odagyorskötözőzte a pedálhoz.
Végül ezt is feladtam és mondtam anyának, hogy nyugodtan adja vissza Virágnak a bringát... Rám sajnos jellemző, hogy mindent könnyen feladok, egyáltalán nem vagyok kitartó, ha valamit elsőre nem tudok megcsinálni, akkor inkább annyiban hagyom, nem erőltetem...



Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner