2010. november 7., vasárnap

Gergő baba

Pár hete fedeztem fel, hogy a babák nem csak dísznek vannak a szobámban. Még a Jézuska hozott nekem egy hercegnős babát, akit Zsebibabának neveztem el (nem a mérete miatt). Az utóbbi időben nagyon sokat játszottam vele. Mindig készítek neki reggelit, elviszem sétálni, megyógyítom amikor beteg és lefektetem aludni. Pont úgy mint a nagyok:)))
Zsebibabának pár nappal ezelőtt testvére érkezett, egy kisfiú baby born személyében, akit Gergő babának neveztünk el. Gergő baba nem akármilyen baba. Tud könnyezni, pisilni, kakilni, van bilije, cumisüvege, amit meg lehet tölteni vízzel, van tányérja, kanala, születési anyakönyvi kivonata meg játszócumija és van egy mágikus cumija is, amit ha a szájába teszünk, azonnal elalszik.
Gergő szerdán érkezett hozzánk, azóta szinte mindenhová magammal viszem. Majdnem úgy vigyázok rá, ahogy anya vigyázott rám, amikor még nagyon kicsi voltam.


Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner