2010. november 15., hétfő

Hétvége

Azt mondták, hogy jól viselkedtem Katiéknál. Rékával aludtam, egész éjjel forgolódtam és csupán kétszer kellett bejönni hozzám, de akkor is csak azért mert motyogtam álmomban.
Szombaton aztán még délelőtt értem jött anya és hazavitt, mert a lányoknak dolga volt.

Vasárnap anyával és apával elmentünk a Camponában egy kreatív boltba, mert anyát megszállta valami és kitalálta, hogy most kreatívkodni fog:). A weben is rendelt egy csomó mindent, amit meg nem sikerült megrendelnie azt megvettük a hobby boltban. Én is kaptam valamit, egy őzikés szalvétát (én választottam), amit anya azóta rávasalt, egy képkeretre. Abszolút nem illik a rózsaszín-lila színvilágú szobámba a piros és zöld hátteren lévő őzike, de mindegy:)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner