2014. április 26., szombat

Ügyeleten...

Velem mindig történik valami...

Ma meglátogattuk a gyáli ügyeletet, mert még sosem jártunk ott. A látogatás oka, amúgy az volt, hogy csütörtök este egy rakat csípés foltot fedeztünk fel mindkét combomon. Nagyon viszketett, ezért bekentük fenistillel, de másnapra sem javult a helyzet, úgyhogy pénteken nem mentem oviba. Péntek estére a piros foltokból nagy fehér dudorok lettek és a viszketés sem múlt el. Az egyik combomon 9, a másikon 15 csípés volt. Szombat reggel anya megnézte a foltokat, továbbra is nagyon csúnyák voltak, de új foltok nem jöttek elő, maradt a 9 és 15 foltocska. Bár egyértelmű volt, hogy ezek csípések, úgy döntöttünk, hogy megmutatjuk egy orvosnak biztos, ami biztos. Az ügyeleten a doktorbácsi első kérdése az volt, hogy váltottunk-e mosóport, öblítőt stb.. aztán amikor meglátta a foltokat, megkérdezte, hogy voltam-e erdőben. Mondtuk, hogy nem, de csütörtökön virágokat ültettünk az oviban az udvaron a föld napja alkalmából, elképzelhető, hogy akkor mászott rám valami. A doktorbácsi egyetértett ezzel. Fenistil cseppet és krémet javasolt és mondta, hogy ha nem múlnak a foltok, vagy előjön még, akkor menjünk vissza hozzá. Fenistil cseppből annyi csepp kell ahány kiló vagyok, ezt üzenem apának, aki 15 cseppet ad mindig, miközben több mint 24 kiló vagyok.
Szerencsére új foltok nem jöttek elő, a gyógyulás útjára léptem…

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner