2014. április 21., hétfő

Már megint mama lettem... kétszeres, vagy 12 szeres?!?

Eképesztő dolog történt szombaton. Az úgy volt, hogy éppen bent legoztunk Virággal a szobámban, amikor anya felkiáltott, hogy "Ez nem lehet igaz!" szaladtunk apa szobájába megnézni, hogy mi történhetett. Anya az egerek akváriuma előtt állt és kövé dermedve nézte a bent lakókat. A kis egerek az egyik sarokban álltak, az egyik szülő egér a másik sarokban a másik szülő egér pedig a harmadik sarokban szaladgált és mit láttunk? 6 pici újszülött kopasz egérkét, akik valamikor a nap folyamán jöttek a világra. Mindenki odacsődült az akváriumhoz, ilyet eddig ritkán láttunk, de mostanában egyre sűrűbben... Én boldogan állapítottam meg, hogy ismét nagyi lettem, anyának és apának viszont nem volt jó kedve. Még el sem vittük az előző alomból született egereket, máris új egerekkel lettünk gazdagabbak... Anya mondta, hogy tegyük át a nagyobb gyerekeket a másik akváriumba, hogy a kicsiket ne zavarják. Bár nem szeretnénk egérinváziót, de azért mégsem vagyunk állatkinzók. Ha már megszülettek, valahogy gondoskodni kell róluk. Most már legalább tudjuk, hogy az egerek havonta képesek szaporodni. Virággal áttettük a nagy tesókat az akvárium másik felébe. Ezeket jövő héten apa szépen elviszi az állatkereskedésbe, aztán szépen szétválasztjuk a szülőket. Az anya marad a picinyeivel, az apa pedig külön helyre kerül. Túl fiatal vagyok még ahhoz, hogy 12 unokám legyen... És különben sem vagyok jó nagyszülő, alig játszok az egerekkel és enni is csak akkor adok nekik, ha éppen eszembe jut...

A nagy tesók:

Az újszülöttek:

Jah és tegnap a kertbe is új jövevények érkeztek, hat tyúk személyében. Mama úgy döntött, hogy a jövőben nem a piacról fogja beszerezni a tojást, hanem házilag állíttatja elő. Tiszta állatkert vagyunk már...

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner