2012. május 5., szombat

Gyermeknap az oviban

Bár ma szombat van, mégis oviba kellett mennem. A készülődés az oviba nem volt egyszerű. Csizmát akartam felvenni és pulóvert, hosszas rábeszélés után végül nagy nehezen felvettem azt a ruhát, amit anya készített ki nekem. Mire az oviba értünk már tele volt az udvar. Kitettek magukért az ovi dolgozói. 7-8 ugrálóvár, számos arcfestő néni, egy csomó kreatívkodós asztal, zene és táncos mulatság várt rám. Miután beértünk megkerestem az óvónénieimet, köszöntem nekik aztán mentem játszani. Kipróbáltam az összes ugrálóvárt, cukorkáért rejtvényeket fejtettem meg, természetesen az arcomat is kipingáltattam, aztán megnéztem belülről egy tűzoltó és egy mentőautót, buborékot fújtam, majd beálltam táncolni egyet, aztán anyával készítettünk egy lepkét, aztán megint ugrálóváraztam, motoroztam, táncoltam, szóval tök jól éreztem magam. Sajnos Dominikkal nem találkoztam, viszont Bence barátom eljött a kistesójával és ott voltak az ikrek is, meg Ténia.
Délig tartott a mulatság. A gyereknap végén az aulában körbeálltak a gyerekek meg egy-két szülő, néhány óvónéni énekelt és zenélt, mi pedig körbe-körbe táncoltunk és énekeltük a Bújj bújj zöldágat, a tekeredik a kígyót, a Hopp Juliskát és hasonló dalokat. Ezúttal én is részt vettem a mulatságban, ügyesen utánoztam a tánclépéseket. Sajnos a párom elment, így, hogy ne kelljen egyedül táncolnom, anya is beállt és vele is táncoltam.
Az ovi előtt még várt ránk egy meglepi (vattacukor), amiért sorba kellett állni. Szerencsére Bencéék viszonylag elöl álltak és amikor meglátták, hogy beállunk a sorba, szóltak, hogy vesznek nekünk is. Így is elég sokat kellett várni a vattacukorra, de addig kint játszottam még Bencével meg a szomszéd fiúkkal, mert ők is ott voltak a gyereknapon. Aztán apa is megjelent, a munkából hazaérve rögtön odajött az ovihoz.
Miután mindannyian megkaptuk a vattacukrunkat, hazaindultunk. Bence puszival búcsúzott és azt mondta, hogy szia édesem:)))

Hát így telt az első ovis gyereknapom.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner