2009. szeptember 16., szerda

Új napirend

Pár napja új napirendet állítottam fel. Mostanában 1/2 9 és 9 óra között szoktam felébredni. A napot a reggelivel indítom, amit a kiságyamba szolgál fel anya. Reggeli után átöltözöm. A ruhámat rendszerint anyával közösen választjuk ki, és az egyes darabokat egyedül szoktam átvinni a hálóba, ott szoktam ugyanis átöltözni. Aztán játszom még egy picit, amíg anya is összeszedi magát. Később aztán együtt lesétálunk a nappaliba. Ha szép idő van, akkor nagyon hamar a kertben kötünk ki, vagy elmegyünk sétálni. 11 körül szoktam tízóraizni gyümölcsöt, joghurtot. Aztán megint játék következik egészen ebédig. Ebéd után egy hatalmas másfél-két órás alvás következik. Délután aztán megint a játéké a főszerep. 5 óra körül uzsizom, 7 körül pancsizom és 8 után vacsizom.
Vacsi után még játszom kicsit az ősökkel, de legkésőbb 9-kor nyugovóra térek.

Nos, így néz ki mostanság egy napom.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner