2009. szeptember 20., vasárnap

Első délutánom az ősök nélkül

Nagyiéknál töltöttem az egész péntek délutánt, méghozzá anyáék nélkül!!! Nagyiék 1 óra után jöttek értem. Én persze pont akkor aludtam el:)). Természetesen megvárták amíg felébredek és csak utána vittek el. Az elmenetelem nem volt nyugodt. Kegyetlenül sírtam amikor betettek a kocsiba és minden porcikámmal azért küzdöttem, hogy ne sikerüljön a biztonsági övemet bekapcsolni. Nagyi ugyan beült mellém, de mivel anya és apa nem tartottak velem, így végtelenül fel voltam háborodva. A sírás kb a sarokig tartott. Ahogy kiértünk a főútra abbahagytam a hisztit, és mire nagyiékhoz értünk, újra jó kedvem lett. Réka és Netti is odajöttek, úgyhogy rengeteget játszottunk és meglátogattuk a dédit is. 7 óra is elmúlt, mire hazakeveredtem.
Azt hiszem, egy ilyen délutánra máskor is szívesen kiruccanok nagyiékhoz anyáék nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner