2009. szeptember 18., péntek

Éccaka

Mivel én már igazán nagy csajszi vagyok (pillanatokon belül másfél éves leszek), anya elérkezettnek látta az időt, hogy kiköltözzön a szobámból. Eddig ugye az éjszakákat nálam töltötte a vendégágyon, de tegnap miután félkómás állapotomban berakott a kiságyba, nem ágyazott meg magának. Éreztem én, hogy valami van a levegőben, mert azonnal magamhoz tértem és sírni kezdtem. Végül anya kivett a kiságyból és átvitt a hálóba. Miután elaludtam megint az ágyamban kötöttem ki, de akkor már annyira fáradt voltam, hogy nem reklamáltam, amiért anya kiment a szobámból. Az éjszakám teljesen nyugodtan telt. Egyszer kellett csak bejönni hozzám olyan egy óra körül. Akkor sem sírtam, csak nyöszörögtem, és elég volt kétszer megcirógatni a buksimat, és már aludtam is, egészen reggelig. Fél hétkor tértem magamhoz, és akkor anya értem jött, átvitt a hálóba, és együtt aludtunk még egy kicsit:)
Így telt az első külön töltött éjszakám:)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner