2008. október 24., péntek

Nagyiéknál

Tegnap meglátogattuk nagyiékat. Bár már hamarosan 7 hónapos leszek, eddig csak kétszer voltam náluk, úgyhogy éppen ideje volt már ennek a látogatásnak. Ebéd után mentünk, úgyhogy kicsit álmos voltam. Próbáltam aludni kocsiban, de épphogy elaludtam, már oda is értünk. Ott aztán anya kivett a hordozóból, levetkőztetett és egyből oda is adott nagyinak. Apa és nagypapa addig kimentek a garázsba átszabni a "csumpistopomat" (ez az a rács, amit a lépcsőfeljáróba tesznek, hogy ne tudjak leesni a lépcsőről). Eleinte kicsit félénk voltam. Ismeretlen volt a hely, úgyhogy visszakéredzkedtem anyához és a kezéből gyorsan tartottam egy terepszemlét. Aztán anya lerakott a kanapéra én meg annak rendje és módja szerint szépen felálltam és megpróbáltam leszedni az egyik képet a falról. Rengeteg kép van ám nagyiéknál. Nekem az tetszett a legjobban, amit pont el tudtam érni:)) Sajnos levenni nem tudtam, pedig próbálkoztam böcsülettel... Nah, majd két-három hét múlva.
Nemsokára befutott Netti unokatesóm és Laci nagybátyám is. Anya készített egy pár képet rólam és Nettiről, mert eddig csak egy közös képünk volt.

Aztán Réka unokatesóm is megérkezett, aki moziban volt a barátnőjével és egy olyan filmet néztek meg, amiről anya még nem is hallott:))) Anya Rékával is lefényképezett, meg nagyszüleimmel is.
Miután Rékáék elmentek, nagyi karjában elaludtam. Amikor felébredtem, anya felöltöztetett és elindultunk haza. A kocsiban is próbáltam aludni, de mire elauldtam, addigra hazaértünk. Otthon aztán uzsiztam és fürdésig apával voltam. Mindketten úgy aludtunk, mint a bunda.
Papámat kedden megműtik, úgyhogy nagyon szorítunk neki, hogy minden rendben legyen!!!

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner