2008. október 29., szerda

Bibi

A körömvágás nálunk anya feladata. Hozzá szoktam elmenni hetente egyszer az esti fürdés után manikűröztetni. Eddig nagyon meg voltam vele elégedve viszont az utolsó alkalommal kicsit megharagudtam rá ugyanis belevágott a hüvelykujjamba. Igazság szerint én észre sem vettem, hogy mi történik, csak arra figyeltem fel, hogy sikoltozni kezd és, apuért kiabál. Apa gyorsan felhozta az elsősegély ládát, anya pedig fertőtlenítette a kb egy miliméter átmérőjű sebet, és tett rá egy tapaszt.
Én meg hősként ültem ott, mégcsak nem is sírtam, viszont a tapasz nagyon felkeltette az érdeklődésemet, úgyhogy kb három perc alatt le is rágtam az ujjamról. Anya feltett egy másikat, de azt is sikerült lenyalogatnom. Végül tapasz nélkül maradtam, és bibis ujjal kellett elaludnom.
Persze ettől függetlenül továbbra is anya marad a manikűrösöm. Ezek után biztos még jobban fog figyelni, amikor a körmömet vágja, és nem hagyja majd, hogy egy kicsit is elmozdítsam a kezem. Az incidens egyébként vasárnap történt. Azóta be is gyógyult a seb.
Jól vagyok! És jól van a papám is, aki túl van a nagyon sok órás műtéten. Sokat gondoltunk rá és várjuk, hogy kijöjjön a kórházból!!!

2 megjegyzés:

Nici írta...

Megsúgom Lilike, hogy ezt én is "eljátszottam" már Barbival, azzal a különbséggel, hogy én nem ragasztottam le, csak fertőtlenítettem! Sajna néha előfordulnak ilyen kis bibik :)
Papidnak szurkolok én is!!

Ercsi írta...

Lilukának is volt bibije... Neki az Apukája csinálta, azóta átvettem tőle ezt a feladatot... ;) Megesik ez mindenhol.. :)

 

Design By:
SkinCorner