2008. október 5., vasárnap

Nagyiék

Ma meglátogattak minket nagyiék. Már majdnem el is felejtettem őket, olyan rég jártak nálunk utoljára. Sajnos amikor megérkeztek, már eléggé álmos voltam, de ettől függetlenül teljesen jól viselkedtem.
Kicsit haverkodtam velük, aztán elaludtam. Mivel mostanság nem alszom olyan sokat, így megvárták, amíg felébredek. Amíg anya elkészítette a krumplipürémet, nagyi vigyázott rám. Egy darabig a karjában voltam, aztán beraktak a babakocsiba, ahol is megmutattam, hogy milyen akrobatikus műveletekre vagyok képes.

Ha nem vagyok bekötve, pillanatokon belül megfordulok a babakocsiban és térdre ereszkedem, sőt ma már kapaszkodva ugyan, de fel is álltam.


Nagyinak megmutattam, hogy hogyan eszem a krumplit. Meg is lepődött, hogy mennyire ízlik a sótlan, íztelen püré. Anya szülinapjára kapott egy digitális konyhai mérleget aputól, így most már pontosan tudja, hogy mennyi gyümölcsöt és főzeléket eszem. A mai adag 70 gramm alma és 70 gramm krumplipüré volt. Anya szerint ennél kicsit többet kellene ennem...
Nagyi megígérte, hogy az ajkai rokonoktól hoz nekem répácskát, hogy ne ismeretlen helyről kelljen beszerezni, addig pedig bevezetjük az étrendembe a sütőtököt is.

Mondtam már, hogy nagypapi készített korlátot a lépcsőfeljáróhoz? Nem?? Akkor most mondom és majd meg is mutatom, ha fel lesz szerelve. Remélem, mire a korlátomat üzembehelyezik lesz szőnyeg is...
Nagynénémék is jelezték, hogy benéznek ma, de ők sajnos nem jelentkeztek. Talán majd jövő héten...
Holnap megint Ringatóra megyünk anyával és apával. Ha minden igaz Barbi baba is ott lesz az anyukájával. Nagyon várjuk már, hogy őt is személyesen megismerhessük:)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner