2008. október 13., hétfő

Helyzetjelentés

Rég jártam erre, mert mostanában nagyon elfoglalt vagyok. Anyáék állandóan rendezkednek, mert tudják, hogy most már egyre nagyobb térre van szükségem a megfelelő fejlődéshez. Már átrendezték a hálószobát is, hogy egyrészt nagyobb habtapi szőnyeget tudjanak csinálni nekem, másrészt a játszóterem messzebb kerüljön az ajtótól. A tervüket sikerült megvalósítani, de ez engem továbbra sem akadályoz meg abban, hogy kb 1 perc alatt lemásszak a szőnyegről és eljussak az ajtóig:))

Reggelente egyébként 7 körül kelek fel. Kitartó munkával és érvekkel sikerült meggyőznöm anyut, hogy jobban teszi, ha nem tesz be a rácsos ágyba, így pár napja mellette ébredek. Ébredés után egy gyors tisztábatevés következik, amit a reggeli követ. A reggelim még mindig anyatej. Kb 100-150 mili, már nem mérjük. Reggeli után még kicsit henyélünk anyuval, aztán olyan 9 óra körül anya átöltöztet játszóruhába és vagy levisz a nappaliba, vagy csak letesz a játszószőnyegemre, amíg kicsit rendet rak. A tízóraira 10 órakor kerül sor:))). Barackot, vagy almát kapok. Mostanában nem szeretem a gyümölcsöt, úgyhogy csak keveset, kb 70 grammot tud anya belém tuszkolni, de néha az is előfordul, hogy csak egy kanállal vagyok hajlandó elfogadni belőle.

Tízórai után, ha szép idő van, anyával kimegyünk kicsit a teraszra, ha rossz idő van, akkor pedig lent játszunk a nappaliban. Anya énekelni szokott nekem, mondókázik, mesél, hintáztat.
Ilyenkor már rendszerint kicsit elálmosodom, úgyhogy aludni is szoktam egy keveset, olyan 1/2-1 órát. Az ebédem mindig friss főzelék. 1 óra körül szoktam ebédelni, krumplit és sütőtököt. A sütőtököt nagyon szeretem. Már két napja több, mint 200 grammot fogyasztok belőle. Ebéd után még kb 50 mili vizet is megiszok, aztán megyek anyához büfizni. Ebéd után ritkán szoktam aludni, de ha mégis sikerül elaltatni, akkor olyan 1-1,5 órát alszom. Uzsizni délután 4-kor szoktam 200 mili tápszert. Anya korábban néha tápszer helyett tejpépet adott, de attól pöttyös lettem, meg annyira nem is ízlett, úgyhogy azt mostanában hanyagoljuk.

Uzsi után már szinte sose alszom, ilyenkor a habtapi játszószőnyegemen vagyok megtalálható, aholis mindenekelőtt azt ellenőrzöm, hogy anya rendet rakott-e és hogy minden játékom megvan-e. Ha mindent rendben találok, akkor minden zenélő játékot bekapcsolok és jól széttúrok mindent a szőnyegen. Mire ezzel végzek besötétedik és jön a fürcsi idő. Fürödni mostanában a hálóban szoktam. Fürdés előtt anya mindig megszabadít a ruháimtól és hagyja, hogy kicsit pucérkodjak. Mesztelenül sokkal könnyebben tudok mozogni és meg tudom rágcsálni a lábujjaimat is. Fürödni nagyon szeretek. Nálunk egyébként a fürdés két emberes meló, anya fürdet, apa pedig a parkettára fröccsenő vizet szárítja fel. Fürcsi után aztán vacsizok anyatejet és 200 mili tápszert és olyan 9 óra körül nyugovóra térek. Mostanában tehát így telnek a napjaim.
Most megyek, mert rengeteg dolgom van:)))

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner