2015. március 29., vasárnap

Tudós 7. szülinap

Ma van a szülinapom!!! De mi tegnap ünnepeltük. Jöjjön pár kép és az élménybeszámoló.

Szóval reggel olyan korán keltem, mintha iskolába mennék. Természetesen anyát is felvertem. Gyorsan kitakarítottunk, lufit fújtunk, aztán én elmentem apával vásárolni, amíg anya feldíszítette a nappalit.

 
Miután apával hazaértünk, anya kitakarított fent, majd nekiállt apával szendvicseket gyártani, én pedig segítettem tálalni.



Kb 80 darab kis szendvicset csináltunk, én voltam a főkostoló:) Finomak lettek és elég guszták :)


Apa olyan 3/4 3 körül elindult keriékért, mi meg nagyiékra vártunk. Nagyiék fél négy körül érkeztek, keriék pedig 4 körül. A tortát apa hozta. A kívánságom egy matyó mintás torta volt, piros, fehér zöld sávval az oldalán (Mert hát magyar vagyok vagy mi. Nemrég volt a március 15-i ünnepség az iskolában, meg kellett tanulni a nemzeti dalt, meg kokárdát kellett kitűzni és ez engem nagyon magával ragadott. Innen jött a matyó minta és a magyar zászló motívum) Ami az ízt illeti valami gyümölcsöset akartunk (mert karamellás torta nincs, ha lett volna, olyat kértem volna), de vagy apa, vagy a cukrászda elcseszte a rendelést, így végül oroszkrém lett. (Határozottan emlékszik anya, hogy amikor apa a cukrászdában egyeztetett a nénivel, aki a megrendelést felvette, még feketeerdőről volt szó...) Senki nem kért repetát a tortából, pedig egy vagyonba került (tényleg). Ami a mintát illeti, ilyet anya is tud... Ennyi pénzből öt emeleteset sütött volna, ha lett volna ideje... és annak valszeg nem maradt volna meg a fele...

 
Ami a gyertyafújást illeti, eleinte azt hittem, hogy ez gyerekjáték. Csakhogy ezek a gyertyák mindig újra meggyulladtak. Végül mégis sikerült elfújnom az elfújhatatlan gyertyákat :D

 

Itt már anya is és Virág is segített nulla sikerrel, mert végül egyedül fújtam el az utolsó szálat.


 

 
Segítettem anyának az első szelet felvágásában.


 
Apa segítségével a tortából még az orromra is jutott :)




Ami az ajándékokat illeti csupa tudós és tudományos dolgot és könyvet kértem. Nagyiéktól teleszkópot kaptam, valamint egy világűrös könyvet, egy ablak zsiráfot (régóta vágytam már a kékre), egy csokor virágot és egy pelust:)
Anyáéktól egy komolyabb mikrószkópot kaptam, Van már mikroszkópom, de az gagyi. Keriék pedig egy húsevő és dinoszaurusz növény keltető szettel ajándékoztak meg.




A játékokat rögtön ki is próbáltam. Alig vártam már az estét, hogy a teleszkóppal meg tudjam szemlélni az eget, de nagyon felhős volt az ég, ráadásul végül nem aludtam otthon, mert keriék átvittek, így ez mára marad. A magokat is ma fogjuk elültetni anyával, mert ma van virág vasárnap

 
Nagyiák 3/4 6-kor elmentek, mert Netti most jött haza külföldről, de mi buliztunk tovább. Ettünk, ittunk, táncoltunk. Keriák 1/2 9-ig maradtak, aztán velem együtt útra keltek. Jó volt ez a nap :)




 

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner