2010. szeptember 12., vasárnap

Még egy csavargós hétvége...

Anya kimenőt kapott hétvégén, úgyhogy a szombatot nagyiéknél töltöttem, aztán apa hazavitt, délután pedig átvitt kerianyuékhoz. Az éjszakát is náluk töltöttem.
Anyáék ma délelőtt jöttek értem, de nem haza vittek, hanem Wekerlére, a Koós Károly térre. A teret kb két hete adták át a nagyközönségnek. Gyönyörű lett, és hatalmas játszótér van rajta. Ma nem csak játszótereztem, hanem lovagoltam is, meg körhintáztam, és kaptam hello kittys mézeskalácsot, meg lufit, meg vattacukrot, meg nyalókát (ezeket persze nem egyszerre és nem mind egyedül ettem meg) és összefutottunk Szilvivel, anya barátnőjével és annak párjával, de találkoztunk nagyiékkal is, akik szintén kinéztek a térre. Több, mint két órát szaladgáltam, aztán hazamentünk.
Délután a kertben folytatódott a játék, aztán festettem Rita néninek felhőt meg, napocskát temperával és gyurmáztam is.

Samantha pacin (egyre szebben ülök a pacikon egyedül)
Erre a hatalmas csúszdára nem könnyű feljutni, de nekem már nagyon ügyesen megy (kis segítséggel)

A kis picasso:


 A művészet már csak ilyen:


A művem:

Most, hogy anyának és apának is elkezdődött a suli, már szombaton is csak keveset leszünk együtt. Az egész családot mozgosítottuk, nagyiékra, kerianyuékra és mamára is számítunk a szorgalmi és vizsgaidőszakban. Én meg már alig várom, hogy végre suliba járhassak....

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner