2010. szeptember 26., vasárnap

2,5

Nem mást ünnepeltünk ma, mint a 2,5. szülinapomat:)) (Mondjuk az majd csak 29-én, szerdán lesz, de akkor nem fognak anyák ráérni, meg én sem, ezért hoztuk előre:))
Anya már pénteken elkezdett szervezkedni, és Erika nénivel na meg apával közösen egy gyönyörű mesebeli kastély tortát készítettek nekem.
Szombaton késő estig dolgoztak a művön, annyira sokáig, hogy Erika néni végül úgy döntött, inkább nálunk alszik.

Az én mesebeli kastélyom, (Anya és Erika néni készítette a virágokat, leveleket és minden díszítést a tortán)



Hogy ne egyedül ünnepeljek, a tortát keriéknél bontottuk fel. Miután délelőtt hazavittük Erikát, beszaladtunk hozzájuk, aztán keri felhívta apát és megkérte, hogy hozza át a tortát. Apa kb fél óra múlva érkezett meg. Sajna az úton két torony balesetet szenvedett, de sikerült őket restaurálni, ráadásul apa még egy kis tűzijátékot is beszerzett.

 A tűzijáték csak Balázsnak és Virágnak tetszett, én kicsit megijedtem..


A torta nem csak szép volt, hanem finom is (a piskótalap mogyorókrémes volt), de a legnagyobb sikert a tortadarával bevont édes tölcsér aratta, legalábbis Balázs és Virág körében.
Tortabontás után még kiborítottam Balázst és Virágot, amíg anyáék beszélgettek, aztán olyan fél kettő körül hazajöttünk.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner