2010. július 30., péntek

Még mindig hófehérke és a hét törpe

Negyedszer esek neki ennek a bejegyzésnek, remélem, most közzé tudom tenni...

Szóval kész! Erika tegnap befejezte a művet én pedig végre visszakaptam a szobámat.

Hófehérke, a törpék, a kis állatok, virágok, gombák, fák egyszerűen csodálatosak lettek. Igazi mesebirodalomba csöppen az, aki most a szobámba lép.

A festésbe apa is beszállt, ő csinálta Tudor és Szende szakállát, anya pedig annyira belejött a festésbe, hogy a végén már nem csak gombákat meg virágokat pingált, hanem részt vett a fű, meg az ég színezésében is. Sőt, két madarat, egy lepkét, a mércén szereplő dolgokat és Kuka satyeszát is ő festette ki.

Anyára azért vár még egy kis munka, majd megmutatom, ha kész lesz:)

Most már eleget írtam, úgyhogy jöjjenek a képek:

Anita az utolsó simításokat végzi. Sajnos ő csütörtökön nem tudott jönni:(
Anya is dolgozik:)
A fa tövében:)
Majdnem kész...(Mondtam már, hogy imádom ezt a szőnyeget?) 
Ezúton köszönöm Anitának és Erikának a munkájukat. Valóban bámulatos és mesés játszósarkot varázsoltak nekem!

1 megjegyzés:

Ercsi írta...

hű és ha... :-O
fantasztikusan szuper szobád lett kicsi Lili! Anyáék nagyon ügyesek!

 

Design By:
SkinCorner