2010. július 15., csütörtök

Új szobát kaptam

Vasárnap beköltöztem az új szobámba. Még félkész állapotban van, itt-ott hiányzik a tapéta és a parketta szegély sincs még visszarakva, de szerintem nagyon barátságos lett. Mondtam is anyának, amikor vasárnap megláttam a művet, hogy igazán örülök:))).
Végre igazi játszó sarkom van, ami kb. akkora mint az előző szobám, nyugodtan szétszórhatom ott a játékaimat. Mondjuk amióta birtokba vettem az új szobát sokkal jobban ügyelek a rendre, tegnap este is mindent szépen a helyére tettem, miután befejeztem a játékot.

Sajnos az új szobámban már egyedül kell aludnom. Ennek annyira nem örülök és éjszaka mindig anya mellett kötök ki. Eleinte még sírtam, hogy jöjjön át hozzám, tegnap éjjel viszont már szó nélkül besétáltam a hálóba és befeküdtem mellé az ágyba:) A külön alvást még szoknom kell:))

Néhány kép a félkész szobámról:

Az alvós sarok:


A tapétán apró virágok vannak (a bordűr is hamarosan felkerül):

A játszóterem sincs még belakva és befejezve:

Nos, itt tartunk most. Holnap anya szabin lesz, és én sem megyek át papáékhoz. Ha minden igaz, végre befejezik a tapétázást, aztán délután jön a meglepetés:)))

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner