2015. április 6., hétfő

Tavaszi szünet

A tavaszi szünet első napját (április 2-át) ágyban töltöttem... Hajnalban felszökött a lázam, egész nap fájt a fejem és a torkom, szédültem, szóval nagyon rosszul éreztem magam. Enni sem bírtam, mondtam is anyának, hogy most biztos, hogy leadtam legalább egy kilót...
Délután apa elvitt a doktornénihez, aki épp szabin volt, a helyettese meg délelőtt rendelt. Tanácstalanul felhívtuk anyát, hogy most mi legyen. Anya mondta, hogy maradjunk még, várjuk meg a délutános doktornőt, hátha megvizsgál. Legalább egy órát vártunk, de végül sikerrel jártunk. Egy kedves doktornéni részletesen megvizsgált, és írt fel gyógyszert. Valami vírust kaptam el, attól durrant be a torkom és szökött fel a lázam.
Szerencsére másnapra már sokkal jobban éreztem magam. Pénteken anya meglehetősen korán jött haza a munkahelyéről és sajnos leült velem tanulni. Olvastunk és matekoztunk egy csomót. Szombaton is gyakoroltunk valamennyit. Délután anyáék elmentek vásárolni és vettek nekem egy munkafüzetet, meg ruhákat. Természetesen a munkafüzetből máris nekiálltunk gyakorolni:(.
Vasárnap mikor anya felébredt én már javában gyakoroltam (teljesen egyedül). Minden bizonnyal ezt láthatta meg a nyuszi, mert egy rakás édességgel lepett meg, de találtam a kertben könyveket is és egy tudományos játékot, aminek segítségével kémiai kísérleteket lehet végezni.
Délután anyával nekiálltunk legózni, aminek az lett a vége, hogy anya összerakta nekem Heartlake várost, meg a Delfin cirkálót. Egy darabig segítettem neki, de aztán meguntam. Úgy volt, hogy miután felépítettük a várost, játszunk a legóval, de mire anya végzett, rá sem bírt nézni a játékra, úgyhogy végül egyedül játszottam vele.
Kipróbáltam a kémiás játékot is. Apával buborék fújót készítettünk házilag. Ki gondolta volna, hogy még cukor és méz is kell a buborék fújóhoz. :)

Pár kép az elmúlt napokból:
 
Mit találtam a kertben??? Seperc alatt összegyűjtöttem a nyuszi által pottyantott cuccokat:)

 
Kaptam 5 Ótestamentum DVD lemezt is. Mindegyiken 3-3 rajzfilm van. (A teremtéstől Mózes hercegig) nagyon izgalmasak a mesék, valóban gyerek nyelven mutatják be a történeteket a Bibliából. (Legozás közben pár részt megnéztünk. A Káin és Ábel rész volt a legszomorúbb)

 
Na akkor legozzunk... :)


 
Vidám kémia apával. Persze jobb lenne, ha apa nem tehernek érezné a velem való foglalkozást, hanem szívesen ülne le velem játszani...

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner