2015. április 3., péntek

Egy igen rosszul sikerült dolgozat

Nah többet tuti száz, hogy apa nem készíthet fel semmiféle dolgozatra. Az utolsó olvasás dolgozatom ugyanis mindössze 60%-os lett. Ha nem gyakoroltunk volna ugyanolyan feladatokat egy nappal a dolgozat írás előtt apával, lehet jobban sikerült volna a teszt. Anya borzasztóan ki volt az eredmény hallatán, de én is sírtam, amikor felhívtam és elmeséltem neki, hogy nagyon rosszul sikerült a dolgozat. Most már kaparkodhatunk, hogy év végén legalább a 4-es meglegyen. Anya kijelentette, hogy mostantól minden este meg kell várnom és lefekvés előtt olvasnom kell pár sort. Tök mindegy miből, nem fekhetek úgy le, hogy nem gyakorlom kicsit az olvasást. Ráadásul mindig feltesz pár kérdést azzal kapcsolatban amit olvastam, vagy egyszerűen a saját szavaimmal el kell mondanom, hogy miről szól az iromány.

Természetesen apa is megkapta a magáét, mert az ő keze is könyékig benne volt ebben a gyászos eredményben azzal, hogy gyakorlatilag hagyta, hogy slendrián módon oldjam meg a feladatokat és nem javított ki, nem segített rávezetni a helyes eredményre. Ráadásul jó korán lefektetett aludni, hogy anya már ne tudjon gyakorolni velem. Természetesen a dolgozatban ugyanolyan rosszul oldottam meg a feladatokat, mint otthon. Hiszen ha otthon ez jó, akkor az iskolában miért ne lenne az?

No mostmár mindegy. Jó lecke volt ez anyának :(

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner