2013. március 28., csütörtök

Nyilt nap az oviban

Szerdán húsvéti locsolkodással egybekötött nyilt nap volt az oviban. A nyilt nap első részében a szülők és a gyerekek közösen rajzolhattak, barkácsolhattak, majd jött a kb 3/4 órás foglalkozás és végül a locsolkodás.
Tudom, hogy anya elégedetlenül távozott az előző nyilt napról, ezért gondoltam, most kiveszem a részem és megmutatom, hogy mit is tudok valójában.
Bár sokat ásítoztam, de összességében egy rossz szava sem lehet anyának, mert többször jelentkeztem (végre fel is szólítottak), néha jól, néha rosszul, de mindig válaszoltam, szavaltam, énekeltem, tornáztam a gyerekekkel együtt. A foglalkozás végén kacsatáncoltunk, majd mind a 14 kisfiú meglocsolt.
(Az első locsólónak mondtam, hogy köszönöm, de én nem a hajamra kérem a pacsulit, hanem a ruhámra :D)

Anya nagyon büszke volt rám, este megdícsért, amire én ennyit reagáltam:

"Remélem, nem gondolod, hogy mindig ilyen szépen szoktam viselkedni!"







Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner