2013. február 17., vasárnap

Ez nem lehet igaz

Annyira készültem erre a farsangra. Elhatároztam, hogy tündér királykisasszony leszek. A ruhát abból a menyasszonyiruha kölcsönzőből kölcsönöztük ki, ahonnan a koszorúslány ruhát béreltük Nóriék esküvőjére. Apával együtt választottuk ki, anya pedig a többi kellékeket (korona, varázspálca) a H&M-ben szerezte be. Szóval minden adott volt, egy jó kis mulatsághoz erre mi történik? Hát persze, hogy megint lebetegedtem két nappal a farsangi mulatság előtt :( Bár az óvónénik azt mondták, hogy ha jobban leszek szerdára, bemehetek a farsangra, de annyira csúnyán néztem ki aznap reggel, hogy nem vitt be anya, inkább otthon maradt velem. Azért beöltöztem a ruhába, és anya is beöltözött szellemnek, de az nem volt ugyanolyan. Miután ez már a második farsangi ünnepség volt, amit kihagytam, anya eldöntötte, hogy jövőre sokkal okosabb lesz és egy héttel az ünnepség előtt már nem visz be az oviba. (Mert hát ezt a ronda betegséget ott szedtem össze...)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner