2012. december 22., szombat

Levél a Jézuskának

Pár napja anyával levelet írtunk a Jézuskának. Én diktáltam, anya pedig írt. Két levél született végül, mert az elsőből pár dolgot kifelejtettem. Íme a levél:

Kedves Jézuska!

Üzenem neked, hogy egy kicsit rossz voltam, de néha jó voltam, ezért kérek Karácsonyra egy hajstúdiót, meg egy smink könyvet, tetoválós könyvet és kérnék egy mini szőrmókot, megy egy cassy cicát, meg egy ugráló táncoló fluffingsot.

Köszönöm szépen Jézuska!

Jövőre jobb leszek.

Puszi
B. Lili Dóra 4 és fél éves

A második levélbe pedig ez került, tekintettel arra, hogy eltűnt az az ajándék, amit hosszas kutakodás után megtaláltam:

Kedves Jézuska!

Elfelejtettem, hogy könyvet is kérek. Hercegnőset!

És hozd vissza a könyvet, különben irgum-burgum lesz!

Lili

Nem tudom, mit fog ezek közül hozni, mondtam anyának, hogy akkor sem leszek szomorú, ha nem kapok meg mindent. Viszont volt még egy dolog, amit Karácsonyra kértem, mégpedig az, hogy szeretném ha anyával közösen terítenénk meg az asztalt és szépen feldíszítenénk. Majd megmutizom, hogy milyen lett:)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner