2012. december 22., szombat

Fontos - pályázat

Mint mondtam, a kézügyességem sokat fejlődött az elmúlt hónapokban. Olyannyira sokat, hogy az ovim sok száz gyerek  rajza közül az én rajzomat is benevezte egy versenyre.

A pályázat témája:
 „Rajzolj karácsonyi ajándékot az SOS Gyermekfalvakban élő gyermekeknek és/vagy családoknak!”

A rajzokat az oviban készítettük, de előtte az óvónénik beszéltek arról, hogy vannak olyan gyerekek, akik nem tölthetik a karácsonyt a szüleikkel, és sokan még ajándékot sem kapnak.

A rajzokra online lehet szavazni, a szavazás azért fontos, mert megmutatja, hogy az egyes intézmények közösségei mennyire tartanak össze egy közös cél érdekében, és mennyire tartják fontosnak azt, hogy az általuk a szavazatokkal intézmény nyerhesse el az Egyéni és Közösségi díjakat.

A verseny már elkezdődött december 15-én és még három hétig tart. A szavazatok állása alapján sajnos meg kellett állapítanunk, hogy a mi közösségünk nem tartja fontosnak az összefogást. Rám és még pár ovis társamra ugyan szépen érkeznek a szavazatok, amit itt is mindenkinek köszönök, azonban a többi gyermekre konkrétan csak anya és még pár ismerőse, meg egy-két kósza szavazó szavaz, így az ovink eléggé le van maradva, pedig szerintem jól jönne az ovinknak az egy millió forintos fődíj, vagy akár a 250 ezer forintos egyéb nyeremény.

Belinkelem ide is az oldalt, bár már több helyen közzétettük. Kérem, hogy támogassátok a Gyáli Tulipán ovit - és persze engem - szavazataitokkal. Köszönöm!




Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner