2011. október 31., hétfő

Megint beszóltam...

Anya, nekem mikor lesz már baba a pocakomban?

Én is akarok menni a komperenciára! (Ezt akkor mondtam, amikor anya bejelentette, hogy két napos tréningre megy vidékre)

Józsika néni, Józsika néni, az anyukám vödéken volt. Vödéken! (Vödék=vidék)

Anya, olyan szép vagy ebben a jövid hajban!

A számítógép előtt:
-Nézd anya, jött egy üzenet!
-Kitől?
-Biztos a Kajtás Dominik írt.
-És mit írt?
-Hát azt, hogy szeretlek :D

Apa: Ki használta el a borotvahabomat?
Lili: Nem én voltam, anya volt!

Anya: Fáj a fejem
Lili: Vegyél be egy aszpirint!

Ez az én táskám, rá van írva Li-li-ba-bá-jé (mama táskájában kutatva)

Boltban a kasszánál nem fogadta el anya bankkártyáját a gép. Erre én: "Hagyd csak anya, majd én kifizetem neked!" (és letettem a pultra 5 Ft-ot:))

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner