2011. október 31., hétfő

Helyzetjelentés

Minden kedves olvasómtól elnézést kérek a hosszú szünet miatt, sajnos rendkívül elfoglalt vagyok mióta az ovi elkezdődött. Továbbra is nagyon jól érzem magam ott egy csomó mondókát tanultam és nem tudom írtam-e már a legjobb barátomról Kajtár Dominikról, akinek lesem minden kívánságát. Ő az én pasim. Reggel anya szokott bevinni az oviba és délután rendszerint apa jön értem, de azért volt már egy-két alkalom, amikor anya hozott haza, akkor gyorsan be is mutattam minden érkező szülőnek, hogy "Látjátok, ő az én anyukám!" :)

Sajnos az oviban már eltanultam néhány rossz dolgot pl. rendszeresen mondom azt anyáéknak, hogy hülye, meg a múltkor, amikor apát vártam az óvoda udvarán az egyik kisfiú unszolására kövekkel megdobáltuk a kint parkoló kocsikat. Jó kis szidást kaptam, úgyhogy megígértem, hogy soha többet nem csinálok ilyet.

Aztán van egy kisfiú, aki a mássalhangzók közül egyedül a t-t ismeri, persze nekem muszáj otthon utánoznom, az eltanult hisztikről már nem is beszélve...

Az oviban szoktunk rajzolni meg festeni, voltunk már kirándulni is és volt már fényképezés is, úgyhogy összességében nem vagyok rossz helyen. Természetesen a képekből, ha elkészülnek, majd itt is közzéteszek párat.

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner