2010. október 16., szombat

Ügyelet

Reggel apának el kellett vinnie az orvosi ügyeletre... Hogy miért? Nos, azért mert már megint rossz voltam.
Amikor anya elment iskolába, még minden rendben volt... aztán egyszercsak fájni kezdett az orrom, és ezt jeleztem apának. Apa próbálta kiszívni, de nem sikerült (itt tenném hozzá, hogy én már gyönyörűen fújom egyedül az orrom, nincs szükségem orrszívóra, de ez a mai egy kivételes eset volt, én kértem apát, hogy szívja ki az orrom, mert nem tudtam fújni:()
Aztán apa felhívta anyát, hogy valami van az orromban és nem tudja kiszívni. Anya mondta, hogy vigyen el az ügyeletre, hátha valamit bedugtam a nózimba. Apa szerint az képtelenség, hogy én bármit ledugjak az orromba, de végül mégis elvitt az ügyeletre. Előtte persze próbálta kitisztítani az orromat, még csipesszel is, de aztán rájött, hogy jobb, ha ezt egy szakértőre bízza, végtére is, akár feljebb is tolhatta volna azt a valamit, akár az agyamig is...
Az ügyeleten aztán rövid várakozás után tüsszögni kezdtem és végül kijött az orromból az a dolog, ami a fájdalmamat okozta (egy potpurri darabka:().

Fogalmam sincs, hogy kerülhetett az a másfél centiszer majdnem egy centis darabka az orromba... még szerencse, hogy magától kijött és nem a doktornéninek kellett kiszednie..
Mondjuk azért megvizsgált ő is, de más idegen tárgyat nem talált a nózimba és otthonomba bocsátott:)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner