2010. október 23., szombat

Ma

Ma nagyon későn ébredtem fel... fél 8 is elmúlt, mikor kimásztam az ágyból. Természetesen anyát és apát is felvertem, de csak anya volt hajlandó kikelni az ágyból.
Reggeli után anyával kitakarítottunk, aztán kekszet sütöttünk, majd megnéztük a Shrek első részét, később pedig kimentünk a kertbe összeszedni és elégetni a lehullott faleveleket. Én mindenből szépen kivettem a részem... Port töröltem, tésztát gyúrtam, a kertben pedig segítettem anyának összeszedni és elmosni a homokozós játékaimat. Idén sajnos már nem lesz rájuk szükség:(
Ebéd után aztán aludtam egy nagyot, játszottam, pancsiztam, aztán  rosszalkodtam egy sort míg végül a sarokban kötöttem ki. Sajnos mindig ez van, ha papucs nélkül szaladgálok a konyhában...


Mellesleg a keksz receptjét az alábbi linken találtuk:
http://www.recept-oldal.hu/cikkek/edes-sutemenyek_-edessegek/10-perces-keksz
Mondjuk mi nem dióval, hanem mazsolával és szárított sárgabarackkal készítettük, és így is nagyon finom lett. Asszem ezt az oldalt is sűrűn fogjuk látogatni anyával:)

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner