2013. április 6., szombat

Szülinap nagyiékkal

Úgy volt, hogy vasárnap tartjuk a nagy családi szülinapi banzájt, mert anyának ma is vizsgája volt, de nagyiék és Katiék ma jöttek át felköszönteni. No nem baj, így többször ünneplünk, mert holnap kerianyuék jönnek és még hátra van egy fergeteges buli az ovis barátaimmal a gyerekcenterben, de erről majd később :) Szóval nagyiék délután jöttek át. Tortát is hoztak, mert anyának így nem volt lehetősége sütni. (Persze a biztonság kedvéért apa is vett egy tortát, nagy a család, nah :)) Eleinte kicsit félszeg voltam, de miután bemelegedtem összeszedtem az összes ropogtatnivalót az asztalról és aktivityzni kezdtem. Ha valaki kitalálta, hogy mit mutatok, cserébe édességet kapott. Végül arra is hajlandó voltam, hogy bemutassam, mit tanultam a zumbán. Mindenkinek nagyon tetszett a produkcióm.




Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner