2012. június 27., szerda

Az okmányirodában és a menyasszonyiruha kölcsönzőben

Nem kell megijedni nem vagyok buta, nem engedem, hogy négy és fél évesen bekössék a fejemet, max ha Bánfalvy Bence, vagy Kajtár Dominik kérné meg a kezemet... Két különböző ok miatt jártunk ma az okmányirodában ill, a menyasszonyi ruha kölcsönzőben.

Az okmányirodában azért voltunk, mert augusztus 12-én nyaralni megyünk, és ahhoz, hogy én is anyáékkal tarthassak, szükségem lesz útlevélre.
Szóval megigényeltük nekem az útlevelet, ill ha már ott jártunk, akkor apa is meghosszabbítatta az igazolványát, mert kiderült, hogy hamarosan az is lejár. Még szerencse, hogy az ügyintéző észrevette, különben mehettünk volna kettesben nyaralni anyával:)

Az okmányirodából aztán nem egyenesen haza indultunk, hanem - ha már végre emberi időben hazajött anya -, elnéztünk egy menyasszonyiruha kölcsönzőbe, ugyanis július 14-én apa unokatestvére, Nóri férjhez fog menni és bizony én is hivatalos vagyok a mennyegzőre, ráadásul nagy szerep hárul rám, ugyanis én leszek az egyik koszorúslány.

A kölcsönzőben több ruhát is felpróbáltam, egészen pontosan négyet. Az első ruha, amit rám adtak, egy ekrü színű csoda volt. Anya azonnal beleszeretett és majdnem elsírta magát, amikor meglátott benne. Azt mondta, hogy olyan vagyok, mint egy igazi menyasszony. Én is elégedetten illegettem magam a tükör előtt, de azért fel akartam próbálni a többi ruhát is. Felpróbáltam még két rózsaszín ruhát és egy sárgát. Mindegyik gyönyörű volt, de végül a sárgát választottam, amihez volt kis kabátka, meg egy kis táska.
Hazafelé anya próbált rábeszélni az ekrü színű ruhára, de én kijelentettem, hogy Belle szeretnék lenni az esküvőn, úgyhogy marad a sárga ruha. Apa holnap fogja lefoglalni, a kölcsönzős néni pedig kicsit bevesz még belőle, mert felül kicsit bő.

Anyával megbeszéltük, hogy senkinek nem fogjuk elmondani, hogy milyen ruhám lesz, csak mamát avatjuk be, mert ő nem lesz ott az esküvőn, de nagyinak meg a többieknek nem szólunk semmit:) Lesz meglepetés július 14-én. Már alig várom:DDD

Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner