2011. június 5., vasárnap

Aquapark

A mogyoródi aquaparkba vittek el ma anyáék. Jó korán, nyitás előtt odamentünk, hogy tuti legyen árnyékos helyünk és napágyunk, így elsőként jutottunk be a parkba és jó darabig a gyerekmedence is csak az enyém volt:))) Természetesen a nap folyamán az összes általam használható csúszdát kipróbáltam (nem egyszer, rengetegszer:))), és a gyerekmedencén kívül lubickoltam a nagyon meleg vizű jacuzziban, a gyors sodrású élménymedencében, és a lassú folyóban is. Nagyon élveztem mindent, bár az utolsó csúszásom nem úgy sikerült, ahogy terveztem... Miután leértem hirtelen elvesztettem az egyensúlyomat, a hátamra fordultam, de folyton elmerültem és nem tudtam felállni. Anya pont a korlát mögött állt, így nem tudott kihúzni, szólt egy bácsinak, aki mellettem ült, hogy emeljen ki. Közben ott termett apa is, szóval nem történt nagy baj, az ijedtségen kívül...
Az incidens után anya lefektetett. Úgy tervezte, hogy alszom egyet, aztán még lubickolunk kicsit, mielőtt hazamegyünk, de az időjárás keresztülhúzta a számításait, mert hamarosan nagy szél kerekedett és elkezdett szemerkélni az eső. Gyorsan összepakoltunk és elindultunk kifelé. Pont mikor a csomagmegőrzőhöz értünk, szakadt le az ég. A zuhi nem tartott sokáig, de kiadós volt... Már a kocsiban ültünk, mikor abbamaradt. Én természetesen ahogy elindultunk, elaludtam és csak itthon tértem magamhoz.

Mivel anya és apa is nagyon jól érezték magukat, így minden bizonnyal a nyár folyamán még ki fogunk látogatni Mogyoródra, addig meg ott van a kerti medence, amit tegnap állítottunk fel...

A bejárat előtt:

 Nyitás előtt csúszdáztam párat:

  A gyerekmedencében (az eperkés úszógumit hamar félretettük)
 Az élménymedencében nem ért le a lábam. Nagyon élveztem, hogy sodort a víz:)
 Halacskás csúszda:
 Erre a csúszdára nehezen tudtak rávenni, de miután kipróbáltam, alig bírtak elcsalni onnan. Újra meg újra, meg újra lecsúsztam:)
 Azért az úszást is gyakoroltam és a "Merülünk!"-re is emlékeztem...


 A nagy csúszdákra nem kellett rábeszélni...
 A szívárványos csúszda volt a kedvencem (sajnos itt történt a "baleset":)
 Ebédszünet... szendvics és palacsinta:)
 A zuhi alatt....
Otthon, édes otthon:)


Nincsenek megjegyzések:

 

Design By:
SkinCorner